Nákupný košík
Položiek v košíku: 0
Cena: 0,00 €
Úvod Informácie ReklamácieReklamačný poriadok

Reklamačný poriadok

Predovšetkým nám dovoľte ospravedlniť sa za vzniknuté problémy. Samozrejme sa budeme snažiť uvedený problém vyriešiť v najkratšom čase. Naša firma sa zaväzuje vybaviť reklamáciu (záručnú opravu) do 30-tich dní odo dňa prevzatia písomného uplatnenia reklamácie a reklamovaného tovaru (ak posielate tovar poštou, potom začína záručná doba plynúť odo dňa prevzatia balíku naším zamestnancom), pokiaľ sa nedohodne inak so zákazníkom pri vzájomnom súhlase. 

 

1. Prípadné reklamácie vybavíme k spokojnosti kupujúceho a v súlade s platným právnym poriadkom Slovenskej republiky. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné závady a bezodkladne ich nahlásiť cez Návratový formulár pod inštrukciami. Za závady vzniknuté prepravcom neručíme.

 

2. Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka sa vzťahuje len na výrobné závady.

 

3. Záruka sa nevzťahuje na:

  • závady vzniknuté bežným alebo nesprávnym použitím výrobku,
  • predpokladanú dĺžku životnosti batérie,
  • opotrebovanie skla, puzdra, remienka alebo náramku spôsobené bežný používaním,
  • poškodenie strojčeka pobytom v nevhodnom prostredí (napr. sauna, voda),
  • závady vzniknuté neodborným zásahom,
  • zľavnený tovar, pokiaľ bola zľava poskytnutá kvôli určitému typu poškodenia tovaru a kupujúci bol o tejto skutočnosti informovaný.

 

4. Postup pri reklamácii:

  • Informovať predávajúceho o reklamácii cez Návratový formulár pod inštrukciami.
  • Tovar bezpečne zabaľte (ideálne v originálnom balení) a pošlite doporučeným listom, príp. balíkom, na našu adresu.
  • Podací lístok z pošty od tejto zásielky si prosím uschovajte ako doklad o odoslaní tovaru na reklamáciu. Budeme radi, ak nám do emailu napíšete podacie číslo zásielky pre prípad, že by nám nebolo doručené oznámenie o uložení zásielky na pošte.
  • Nezabudnite si tovar poistiť, nie sme zodpovední za prípadnú stratu či iné poškotenie tovaru počas prepravy neopísané v popise závady. 

 


Dôležité upozornenie:

1. Neposielajte reklamovaný tovar na dobierku, nebude prebratý a vráti sa Vám späť.

 

2. Zásielky sú počas prepravy sypané, hádzané, stláčané a preto sa snažte Vašu zásielku čo najbezpečnejšie zabaliť.

 

3. O prijatí zásielky zákazníkom neinformujeme. Ak si prajete dostať informáciu o prijatí zásielky, prosím napíšte túto požiadavku do Návratového formulára pod inštrukciami.

 

4. Nezabudnite, že niektoré Vaše osobné nastavenia a iné informácie, sa počas opravy alebo v dôsledku výmeny môžu stratiť. Za stratené informácie nepreberáme zodpovednosť žiadneho druhu a neposkytujeme odškodnenie za takéto straty.

 

5. Hodinky chráňte pred pádom, prudkými nárazmi alebo otrasmi, náhlymi zmenami teplôt, magnetickým poľom, chemickými vplyvmi, vlhkosťou alebo vodou v prípade, že hodinky nie sú označené ako vodotesné. V záručnej dobe neotvárajte puzdro hodiniek a strojček chráňte pred neodborným zásahom.

 

Dokument na stiahnutie: Návratový formulár